Kurs Marketing Internetowy

Marketing internetowy

Uczestnicy kursu:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów na wszystkich szczeblach, właścicieli firm, kierownicy działów marketingu, osób odpowiedzialnych za kontrolę działań reklamowych, informatyków oraz osób indywidualnych poszukujących metod i sposobów na skuteczną i niedrogą reklamę w Internecie.

 

Cele kursu:

Uczestnicy praktycznie zapoznają się z tematyką marketingu internetowego, który mimo zbieżności nazwy znacznie różni się od tradycyjnego. Ponieważ szkolenie ma charakter warsztatowy, wszystkie mechanizmy pozywane są w Internecie i w tym samym czasie omawiane.

 

Ramowy program:

1.      Internet – potężne medium komunikacyjne

- różnice pomiędzy technikami reklamy tradycyjnej i internetowej

- własna strona www

- jak wybrać domenę i serwer

- jak rozpoznać dobrą i złą stronę internetową

- techniki reklamowe tolerowane i nietolerowane przez internautów

2.      Skuteczne dotarcie do odbiorców w Internecie

- pojęcie e-marketingu

- znaczenie pozycji strony www w wyszukiwarce

- pozycjonowanie

- badanie popularności słów kluczowych w celu maksymalizacji sprzedaży usług/produktów

- praktyczne wykorzystanie mechanizmów wyszukiwania, w celu wyróżnienia oferty w szumie informacyjnym za pomocą Search Engine Optimization

- omówienie narzędzi: Google Analytics, Google ToolBar, Google Webmaster Tools, PageRank.

3.      Zwiększenie zasięgu ofert poprzez badanie zachowań internautów

- zasady działania statystyk na stronach www i na co zwrócić uwagę w systemie statystyk

- analiza statystyk na przykładowej stronie www

- tworzenie optymalnych dokumentów lądowania na potrzeby e-sprzedaży

4.      Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem

- formatowanie tekstów, utrzymywanie kontaktu z klientem poprzez pocztę elektroniczną

- fora dyskusyjne

5.      Internetowy wizerunek produktu/marki

- redagowanie komunikatów prasowych na potrzeby internetowe

- reakcja na krytykę usług/produktów w Internecie

- technika ePR i sposoby wykorzystania jej w celu ekspozycji oferty handlowej w Internecie

6.      Niestandardowe narzędzia pozyskiwania klientów w Internecie

- marketing szeptany

- przekazy Podcast

- narzędzia wideo

 

 

Liczba godzin: 8

Cena: 350zł

 

REJESTRACJA ONLINE!
Zadbaj o swoją przyszłość już dziś. Wypełnij formularz kontaktowy:
http://sce.com.pl/formularz/kursy.html