Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta

Uczestnicy szkolenia:

Kurs kierowany do osób, które chcą profesjonalnie obsługiwać klientów o charakterze treningu interpersonalnego.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności obsługi klienta na podstawie analizy dotychczasowych doświadczeń uczestników szkolenia oraz nowych trendów w przedmiotowym zakresie. Podczas zajęć uczestnicy zapoznają się z : mechanizmami decydującymi o zachowaniu klienta, metodami wywierania wpływu na podejmowanie decyzji, sposobami kształtowania odpowiedniego wizerunku osoby i organizacji obsługującej klienta.

 

Ramowy program szkolenia:

 

  • Co decyduje o jakości obsługi klienta:

- potrzeby klientów w zakresie jakości obsługi,

- ocena obsługi klienta w mojej firmie - spojrzenie od strony klientów.

  • Komunikacja z klientem:

- komunikacja werbalna i niewerbalna,

- aktywne słuchanie,

- skuteczne mówienie.

  • Kształtowanie wizerunku sprzedawcy:

- budowanie pierwszego wrażenia,

- tworzenie długotrwałych relacji.

  • Analiza potrzeb klienta:

- typologia klientów,

- sposoby weryfikacji oczekiwań,

- język korzyści,

- metody wywierania wpływu.

  • Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami.
  • Asertywność w kontakcie z trudnym klientem,

- zachowanie a postawa,

- praktyka zachowań asertywnych,

- mapa asertywności.

  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientami.
  • Typologia klientów.
  • Porozumiewanie się z trudnymi typami klientów.
  • Savoir vivre w relacjach z klientem.

 

Liczba godzin: 14

Cena: 300 zł

 

REJESTRACJA ONLINE!
Zadbaj o swoją przyszłość już dziś. Wypełnij formularz kontaktowy:
http://sce.com.pl/formularz/kursy.html